Американський бренд Crocs прославився взуттям з інноваційного полімерного матеріалу крослайт (croslite). Неабияк сабо спочатку викликають подив, але, побачивши велику кількість шанувальників цієї фірми, навіть артисти виявляють цікавість. Сьогодні в асортименті бренда не тільки фірмові «крокси», але й ціла модельна низка стильного взуття. Вік бренда горазо менший, ніж може здатися: його заснували 2002 року.
Три молоді люди з Коларадо - Скотт Сіманс, Джордж Бодекер мл. і Ліндон Дюк Хенсон вирішили створити нове взуття для яхтингу та вітрильного спорту. Мета була проста, але від того ще більш амбітна: створення максимально комфортного взуття, яке не ковзало б на мокрій підлозі яхти або вітрильника, водночас хотілося б чогось нового та незвичайного
Дизайн не був пріоритетом, адже для створення взуття з такими високими запитами важливо знайти якийсь новий матеріал. Ні гума, ні силікон, ні традиційна шкіра або тканина не зможуть відповідати всім вимогам одночасно. У пошуках основи друзі переглянули безліч варіантів і врешті-решт знайшли маленьку канадську компанію Créations Foam, яка працювала над виробництвом м'якого матеріалу на основі спіненої смоли. З нового матеріалу від Créations Foam молоді люди зробили першу модель свого взуття — сабо, яка дістала назву «Beach». Уже 2002 року підприємці вирушили в штат Флорида на човнову виставку, щоб представити шанувальникам вітрильників і яхт дві сотні пар дійсно інноваційного взуття. На виставці новинка викликала такий фурор, що весь запас був проданий упродовж декількох годин
Отриманий успіх надихнув заснувати свою компанію. Назва «Crocs» — «Крокодил» не змушує себе довго шукати, як це буває в багатьох брендів, адже зовнішність незвичайного взуття схожа на голову цієї тварини. Молода компанія досить швидко розвивалася, а її взуття стало користуватися успіхом не тільки в середовищі прихильників яхт і вітрильників, а й серед звичайних людей. 2004 року засновники Crocs купили компанію Créations Foam, яка забезпечила успіх своїм матеріалом для виробництва взуття. Новий матеріал був названий Крослайт і став головною відмітною рисою взуття Crocs.
Сьогодні Crocs виробляє не тільки знамениті «крокодильї морди», а й кеди, балетки, «мильниці», чоботи та інші різновиди практичного та зручного взуття в кількості понад 5 мільйонів пар на рік
Крослайт часто приймають за видозмінену гуму, але це не так. Крослайт зроблений на основі спіненої смоли, а тому є натуральним матеріалом. Він легший і міцніший за гуми, під дією температури набуває форми стопи, що береже ноги від мозолів і дає змогу носити крокси на голу ногу. Крослайт має антибактеріальні властивості, які перешкоджають появі неприємного запаху. Чоботи з гуми рекомендується носити не більш ніж два години, тоді як Crocs можна без шкоди для здоров'я носити хоч весь день! Ортопедичні властивості цього взуття сподобаються тим, хто цілий день проводить на ногах, а також тим, хто страждає від хвороб суглобів.
Зовнішній вигляд фірмових сабо Crocs часто піддається критику та зустрічає порушення, проте, виробники не збираються змінювати форму «лиця бренда», оскільки саме її визнають найзручнішою для ноги. Незвичайний зовнішній вигляд став візиткою Crocs. Впізнавані Crocs носять не тільки на дачі або пляжі, але й у місті, а представники вільних професій можуть спокійно входити в них на роботу
Продаються фірмові туфлі-човники, виготовлені з м'якої гладкої натуральної шкіри карамельного кольору. Модель на високій танкетці (75 мм), стилізованій під дерево. Туфельки з красивим округлим просторим мисом.
З виворітного боку біля взуття м'яка повітропроникна текстильна підкладка коралового кольору з графічним принтом бордового кольору. Устілка фірмова, м'яка анатомічна. Виготовлена з крослайту бордового та коралового кольору. Устілка незнімна
Основна підошва виготовлена з фірмового матеріалу Croslit темно-коричневого кольору. Підошва рифлена з фірмовим маркуванням бренда.
Розмір W8,5 або 38 1/2. Довжина устілки 25 см. Максимальна ширина устілки — 86 мм. Човники на стандартну повноту