Шведський бренд H&M представив нову колекцію, створену в колаборації з Coachella Valley Music & Arts Festivals
Комбінезон у чудовому стані матеріал поліестер
Торік понад 90 000 осіб побували в долині Коачіла на однойменному фестивалю. Уже 10 квітня в каліфорнійському місті Індіо зіграють AC/DC, Tame Impala, Lykke Li, Drake, Florence + the Machine і понад сто інших виконавців. Спонсором фестивалю вже в шостій раз слугуватиме шведський бренд H&M.
Традиційно марка представила мініколекцію, присвячену духу Coachella, у ній дизайнери поєднали графічні топи та спідниці, рясно прикрашені бахромою й мереживом, комбінезони та прості широкі штани.
Колекція з'явиться в магазинах США 19 березня, в інших країнах H&M loves Coachella надійде в продаж тижнем пізніше. H&M також відкриють невеликий pop-up store прямо на території фестивалю. згорнути