Все категории
|

Захисне скло xiaomi poco x3 nfc redmi note 9 pro

79 грн
Описание

Тип аксесуара: Скло

Кілька примірників у наявності

Пропонуємо якісне бюджетне захисне скло від відомої фірми *******, на такі сумісні за таблицею виробника моделі:
◽ ****** **** X2
◽ ****** **** X3
◽ ****** **** X3 ***
◽ ****** **** X3 ***
◽ ****** **** F2 ***
◽ ****** **** M2 ***
◽ ****** Mi 10i 5G
◽ ****** Mi 10T 5G
◽ ****** Mi 10T *** 5G
◽ ****** Mi 10T **** 5G
◽ ****** 11T
◽ ****** 11T ***
◽ ****** ***** K30 5G
◽ ****** ***** K30 ***
◽ ****** ***** K30 ****
◽ ****** ***** **** 9S
◽ ****** ***** **** 9***
◽ ****** ***** **** 9 *** ***
◽ ****** ***** **** 10 ****
(Також в наявності є чохли - запитуйте;)

Переваги захисного скло від *******:
• клей по всій поверхні;
• міцне 9H;
• товщина 0,26 мм;
• прозоре на 99%;
• плавне заокруглення країв 2,5d;
• вирізи співпадають;
• гладке (олеофобка);
• не "конфліктує" з чохлами;
• гарні якості в своїй ціні!!!

Головна помітна особливість даного типу скла - це Скло **** **** ("повний клей") клеїться всією поверхнею, забезпечуючи максимальне зчеплення з екраном.
Не варто забувати і про те, що заміна дисплею в сервісному центрі обійдеться Вам дорожче, ніж придбання захисного скла.
Якщо удар буде сильним, скло дійсно розіб'ється, при цьому виконає свою основну функцію - ЗАХИСТ ЕКРАНУ!

!!! ВСІ ФОТО СПРАВЖНІ, ЗРОБЛЕНІ ОСОБИСТО !!!
Ви купуєте саме те, що бачите;)

Також переглядайте інші наші оголошення, тут Ви маєте чудову можливість замовити все потрібне в одному місці;)
Скло є на будь-яку цінову категорію.

У комплекті з кожним склом додається:
• набір серветок(спиртова та суха)
• стікери від пилу
• пакування

Відправка здійснюється ТІЛЬКИ через
*** доставку будь-якою поштою на вибір:
◾Укр пошта
◾Нова Пошта
◾***** *******
◽Можлива повна оплата на карту
◽Є самовивіз в Києві район Оболонь

Увага! Жодних претензій до результатів вашої самостійної поклейки ми не розглядаємо.

Важливо! Весь товар перевіряється перед відправкою на брак. Покупець незалежно від способу оплати повинен перевірити товар у поштовому відділенні в присутності працівника відділення. Якщо товар пошкоджено, виявлено невідповідність замовленому або нестачу за кількістю покупець повинен скласти акт разом із працівником пошти та відправити фото акта нам . Без наданого акту (доказу) ми не гарантуємо вирішення вашої проблеми.
Якщо ви не оглянули товар на пошті з відмовкою типу " не було часу" "поспішав/ла" "забирала дитина/чоловік/дружина а не Я" "не було як" і т.п. , отже Ви згодні з тим, що забрали. Тому не ускладнюйте життя собі та нам - перевіряйте все на пошті!
Дзвінки приймаються з 8:00 до 20:00
Повідомлення можна писати цілодобово на ***, ********, *****, *********

Похожие товары