В наявності1 шт
Захисне скло xiaomi poco x3 nfc redmi note 9 pro
79 грн
Опис
Тип аксесуара: Скло Кілька примірників у наявності Пропонуємо якісне бюджетне захисне скло від відомої фірми *******, на такі сумісні за таблицею виробника моделі: ◽ ****** **** X2 ◽ ****** **** X3 ◽ ****** **** X3 *** ◽ ****** **** X3 *** ◽ ****** **** F2 *** ◽ ****** **** M2 *** ◽ ****** Mi 10i 5G ◽ ****** Mi 10T 5G ◽ ****** Mi 10T *** 5G ◽ ****** Mi 10T **** 5G ◽ ****** 11T ◽ ****** 11T *** ◽ ****** ***** K30 5G ◽ ****** ***** K30 *** ◽ ****** ***** K30 **** ◽ ****** ***** **** 9S ◽ ****** ***** **** 9*** ◽ ****** ***** **** 9 *** *** ◽ ****** ***** **** 10 **** (Також в наявності є чохли - запитуйте;) Переваги захисного скло від *******: • клей по всій поверхні; • міцне 9H; • товщина 0,26 мм; • прозоре на 99%; • плавне заокруглення країв 2,5d; • вирізи співпадають; • гладке (олеофобка); • не "конфліктує" з чохлами; • гарні якості в своїй ціні!!! Головна помітна особливість даного типу скла - це Скло **** **** ("повний клей") клеїться всією поверхнею, забезпечуючи максимальне зчеплення з екраном. Не варто забувати і про те, що заміна дисплею в сервісному центрі обійдеться Вам дорожче, ніж придбання захисного скла. Якщо удар буде сильним, скло дійсно розіб'ється, при цьому виконає свою основну функцію - ЗАХИСТ ЕКРАНУ! !!! ВСІ ФОТО СПРАВЖНІ, ЗРОБЛЕНІ ОСОБИСТО !!! Ви купуєте саме те, що бачите;) Також переглядайте інші наші оголошення, тут Ви маєте чудову можливість замовити все потрібне в одному місці;) Скло є на будь-яку цінову категорію. У комплекті з кожним склом додається: • набір серветок(спиртова та суха) • стікери від пилу • пакування Відправка здійснюється ТІЛЬКИ через *** доставку будь-якою поштою на вибір: ◾Укр пошта ◾Нова Пошта ◾***** ******* ◽Можлива повна оплата на карту ◽Є самовивіз в Києві район Оболонь Увага! Жодних претензій до результатів вашої самостійної поклейки ми не розглядаємо. Важливо! Весь товар перевіряється перед відправкою на брак. Покупець незалежно від способу оплати повинен перевірити товар у поштовому відділенні в присутності працівника відділення. Якщо товар пошкоджено, виявлено невідповідність замовленому або нестачу за кількістю покупець повинен скласти акт разом із працівником пошти та відправити фото акта нам . Без наданого акту (доказу) ми не гарантуємо вирішення вашої проблеми. Якщо ви не оглянули товар на пошті з відмовкою типу " не було часу" "поспішав/ла" "забирала дитина/чоловік/дружина а не Я" "не було як" і т.п. , отже Ви згодні з тим, що забрали. Тому не ускладнюйте життя собі та нам - перевіряйте все на пошті! Дзвінки приймаються з 8:00 до 20:00 Повідомлення можна писати цілодобово на ***, ********, *****, *********
Стан:
Новий
Категорії: