- Безкоштовна доставка SMART
В наявності1 шт
Ясна річ. як доносити думки та спокушати людей за допомогою слів
263 грн
Безкоштовна доставка у продавця від 1500 грн
Опис
Ця книга про правильну та зрозумілу комунікації: як за допомогою слів доносити свої думки та впливати на людей. Максим Шелахів розвиває тему, що зачіпається в бестселері «Пиши, скорочуйте». Ви дізнаєтеся, як привернути увагу читачів, як допомогти їм зрозуміти та прийняти погляд автора, як цікаво та доступно розкрити будь-яку тему, навіть найскладнішу. Ви знайдете в книзі понад 50 інструментів поліпшення тексту. У розділі «Контекст» автор покаже, як впоратися з упередженістю читачів і налаштувати їх на правильне сприйняття інформації. У розділі «Інтес» — як перетворити нудний текст на захопливий, не змінюючи його вмісту. Розділ «Текст» присвячений використанню прикладів, антипримірів, аналогів, метафор, сюжетності та слоганів — тому, що допоможе адресту правильно зрозуміти написане вами. У розділі «Подання» представлені інструменти миттєвого впливу: як донести головне 44, схемою або фотографією. Максим Шелахів розповідає про створення сильного тексту, підкріплюючи теорію прикладами із власної практики. Цитати «У 2016 році вийшла книга "Пиши, скорочуйте". У ній були описані базові прийоми роботи з текстом: як видаляти сенсове сміття, підвищувати читаність і наводити лад у перекладі. Ці знання застосовні майже до будь-якого тексту та будуть корисні всім, хто пише по роботі. "Ясно, зрозуміло" — продовження для тих, хто професійно займається текстом: рекламників, журналістів, піарників, викладачів, блогерів і всіх, хто залучений у комунікаціях. Якщо ви пишете листи, виступаєте з презентаціями, продаєте або навчаєте - книга для вас. «Фокус цієї книги — на результативній комунікації: як робити так, щоб люди розуміли нас і робили те, що ми хочемо. Для цього ми буде усувати перешкоди — поганий контекст, брак інтересу, абстракції та відчуття "полотна тексту". Ви дізнаєтеся: Як доносити свої думки у світі, де люди все менше читають? Як привертати увагу до тексту в соцмережах, рекламі чи ЗМІ? Як впливати на картину світу за допомогою тексту? Як добиватися ясності в складних темах і створювати експертність? Що робити, щоб текст був зрозумілий без читання? Особливості Унікальні приклади та ілюстрації. Для кого Книга адресована всім, хто вже вміє писати та скорочувати, але хоче робити це краще — так, щоб не тільки інформувати, а й переконати словом, — копірайтерам, маркетологам, бізнес-тренерам, підприємцям і блогерам.