-
Всі категорії
|
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo+3
  • Product photo
  • Product photo
Product photo
  • Безпечна оплата
  • Безкоштовна доставка SMART

В наявності1 шт

Информатика 67 класс под ред макаровой 1998

360 грн

Опис

Виробник: Інший виробник Вік: Від 8 років Тип книг: Навчальні Інформатика. 6-7 клас.  Под ред. Макаровой Н.В. Інформатика 6-7 клас Н.В. Макарова Рік видання: 1998 Мова: Російський Завдання підручника — допомогти школяреві в освоєнні сучасної інформаційної культури. Виклад матеріалу всіх розділів ведеться з позицій об'єктно-інформаційного підходу. Навчальні познайомляться з пристроєм комп'ютера, опановують стандартну технологію роботи в основних класах програмних продуктів. Погляд про системне середовище та її можливості школяра отримає під час вивчення Windows 95. Знайомство з технологією роботи в прикладному середовищі відбудеться в процесі освоєння графічного редактора Paint. З базовим інструментарієм технології програмування Школи познайомляться, вивчаючи середовище LOGO. Навчальник із рівним успіхом може бути використаний як для роботи в класі під керівництвом вчителя, так і для самостійних позашкільних занять. На додаток до підручника можна придбати диск із комп'ютерними тестами поточного та підсумкового контролю знань учнів. Вміст Введення 3 РОЗДІЛ 1 ЗАСТОСУВАННЯ ПРО ОБ'ЄКТАХ І ІНФОРМАЦІЇ,.4 Тема 1.1. Об'єкти навколишнього світу Що таке об'єкт 6 Характеристики об'єкта 7 Засіб проживання об'єкта 11 Для самостійної роботи 12 Тема 1.2. Знаття про модель об'єкта 13 Приклади біологічних моделей 13 Приклади нематеріальних моделей 15 Що таке інформація та інформаційна модель 16 Як створити інформаційну модель 18 Типи інформації 19 Для самостійної роботи ; 21 Тема секремієво Інформаційні процеси 22 Збирання інформації 22 Обработка информации 24 Передавання інформації 26 Зберігання інформації 27 Пошук інформації 28 Кодування інформації 28 Комп'ютер допомагає людині працювати з інформацією 30 Для самостійної роботи 31 РОЗДІЛ 2 АППАРАТНЕ І ПРОГРАМНЕ ОБЕПОСЕННЯПЕРСОНАЛЬНОГО КОМП'ЮТЕРА 32 Тема 2.1. Призначення персонального комп'ютера 34 Тема 2.2. Пристрої введення та виведення інформації 38 Пристрої введення 38 Пристрої виведення 42 Пристрої, призначені для передавання даних 44 Для самостійної роботи 45 Тема 2.3. Пристрої пам'яті 47 Для самостійної роботи 52 Тема 2.4. Структура персонального комп'ютера 54 Тема 2.5. Роль програмного забезпечення в організації роботи комп'ютера 59 Алгоритм і програма 59 Класифікація програмного забезпечення 63 РОЗДІЛ 3 СИСТЕМНА ЗІБКА WINDOWS 68 Тема 3.1. Знайомство з об'єктами: «файл», «застосунок», «документ» 70 Що таке файл 70 Характеристика файлу як об'єкт 71 дії над файлом 74 Образ про застосунок і документ 77 Практичне заняття 78 Тема 3.2. Знайомство з об'єктом «папка» та програмою Провідник 82 Призначення папки 82 Вплив над папками 83 Призначення програми Провідник 85 Практичне заняття 85 Тема 3.3. Графічний інтерфейс і його об'єкти 89 Зняття графічного інтерфейсу 89 Роль і структура вікон 90 Практичне заняття 95 Тема 3.4. Знайомство з об'єктом «Рабовий стіл» 99 Практичне заняття 101 Тема 3.5. Запуск застосунків і документів 105 Практичне заняття 107 РОЗДІЛ 4 ПРИКЛАДНА ЗВЕРТА ГРАФІЧНОГО РЕДАКТОРА 110 Тема 4.1. Знайомство з графічним редактором 112 Середовище графічного редактора 112 Створення та редагування малюнка 115 Для самостійної роботи 120 Тема 4.2. Графічні об'єкти 121 Зняття «графічний об'єкт» 121 Піксель 122 Лінія 123 Прямокутник 125 Еліпс 127 Крива, Багатокутник, Заокруглений Прямокутник 129 Для самостійної роботи 130 Тема 4.3. Алгоритм і технологія роботи з графічними об'єктами 132 Що таке алгоритм 132 Від алгоритму дотехнології 134 Середина виконавця алгоритму 135 Графічні примітиви 138 Для самостійної роботи 142 Тема 4.4. Діяльність із графічними об'єктами — 144 Вплив із об'єктом-малюнком 144 Вплив із фрагментом малюнка 147 Для самостійної роботи 154 Тема4.5. Циклічні алгоритми побудови графічних об'єктів 156 Для самостійної роботи 160 РОЗДІЛ 5 ЗБУДОВАНО ПРОГРАМУВАННЯ 162 Тема 5.1. Знайомство з виконавцем- Черепашкою мотузки LOGO 164 Тема 5.2. Команди повороту Черепашки 171 Для самостійної роботи 172 Тема 5.3. Використання послідовності команд для створення графічних об'єктів 175 Для самостійної роботи 177 Тема 5.4. Алгоритми для Черепашки 181 Для самостійної роботи 183 Т…

  • Стан:

    Дуже хороший

  • Колір:

    • Різнокольоровий
  • Категорії:

Поділитися: