Продавець цієї речі Була На Шафі більше 30 днів тому
ПРОХАННЯ ВЗНАВАТИ НАЯВНІСТЬ ТА АКТУАЛЬНУ ЦІНУ ЗАЗДАЛЕГІДЬ В ЧАТІ ЧИ ЗА
НОМЕРАМИ ТЕЛЕФОНУ !!!
Шини Mirage MR-700 AS є виваженим вибором для всесезонної експлуатації на
легковантажних автомобілях та мікроавтобусах, а також мінівенах, що працюють у
міському циклі руху в режимі 24/7. Китайський виробник стояв біля витоку
розвитку галузі виготовлення автогуми у своїй країні. Вигідною пропозицією для
європейських покупців у 90-ті роки минулого століття було поєднання якості та
вартості, яке прославило китайські автомобільні шини на весь світ. Потім
виявилося, що витрати брендів з Піднебесної багаторазово окупилися після
виходу їх протекторів на рівень якості європейських виробників. Ця марка -
найяскравіший представник тієї епохи, коли зароджувалася експансія на ринки
Європи та Америки. Згідно з економічним планом бренд зосереджений на випуску
лінійки легковантажних шин для міського автомобільного транспорту, роблячи при
цьому і легкові покришки.
Шина Mirage MR-700 AS гарантує повний набір параметрів зносостійкості, які
значно підвищують економічність протектора. По-перше, за рахунок продовженого
ресурсу експлуатації шини. По-друге, шляхом впливу на економію автомобілем
палива за допомогою низького опору коченню. Також мінімізовано ризики
деформаційних змін у шині через проколи та порізи. Цьому сприяє спеціальний
підгумовий шар, який демпфує вібрації та коливання. З латеральної частини
протектора знаходиться посилена конструкція боковини, що захищає каркас від
пошкоджень. Максимальна міцність та економічність залишаються пріоритетом для
комерційних шин.
1. Класичний дизайн медіальної частини має пару ребер, як у більшості малюнків для легких вантажівок. Проте виробник вирішив це дизайнерське рівняння по-новому, використавши багатогранні елементи, що зчеплюються як символи «інь» і «янь».
2. Канали у вигляді «вушок» при переході від боковини до плечового сектора мають два функціональні навантаження. Перша - полегшення процесу маневрування та якість стійкості при поворотах. Сама латеральна зона має достатню ширину для підтримки бічної стійкості.
3. Три дренажні канали в поздовжньому напрямку через зигзагоподібної форми отримали збільшений обсяг для осушення плями контакту. З іншого боку, на стиках центральних елементів утворюються ламелі, що підвищують зчеплення з мокрою дорогою.
4. Склад гумової суміші підібраний хіміками таким чином, щоб зберегти параметри жорсткості та еластичності в точному балансі з урахуванням всесезонної експлуатації моделі. Цього вдалося досягти шляхом регулювання кількості силіки у молекулі матеріалу.
5. Гладка поверхня шини в комплексі з продуктивною дренажною системою сприяє високим ходовим характеристикам на сухій рівній поверхні. У справі керованості та стійкості в цьому випадку на допомогу приходить зазначений двореберний центральний дизайн.
1.