1969 року автор американського журналу American Fabrics написав: "Денім є однією з найстаріших тканин у світі, проте досі залишається молодим і актуальним". Через понад півстоліття з цим твердженням посперечатися ніяк не можна, і один із островів із виробництва деніму, G-Star RAW, з цим погоджується
Голландська компанія G-Star була зареєстрована в 1989 році, а вже в 1996 показала першу повноцінну колекцію деніму Raw Denim, зробивши ставку на незвичайну обробку матеріалу, — звідси до назви додавилося слово "Raw", що в перекладі з англійської означає "сирой". Особливістю виробленого матеріалу став інноваторський підхід, який вирізняє продукт бренда від інших, звідси же бере свої джерела та головний маніфест — Just the Product, що особливо підкреслює акцент на високому значення якості у виробництві.
Спеціалізація на необробленому денімі прославила бренд серед шанувальників міського стилю, вулична мода швидко прийняла і полюбила грубу тканину за функціональність і утилітарність. Варто зауважити, що повідцям пишатися спеціальними технологіями в бренда дійсно чимало, на честь чого G-Star навіть створив спеціальний проект The Art of Raw спільно з дизайн-студіям Glasswork — невелике відео, яке наочно описує процес створення джинсів. Все починається з добірних бавовняних волокон, які після очищення перетворюються на канатні нитки, переплетені спеціальним способом так, щоб позбутися нерівностей, а пізніше фарбуються і сплітаються в тканину.
Популярність бренда зумовлена не тільки його якістю й уважним підходом до крою — під час створення кожної моделі джинсів бренд створює їх 3D-модель буквально підходячи до процесу як архітектурне бюро. В основі кожної пари лежить складна конструкція крою: джинси скручуються в об'ємну форму, максимально наближену до будови людського тіла, що робить одяг зручним і функціональним. Натхненням для одягу дизайнери називають мілітарі-уніформу в усьому світі, уважні дослідження якої зумовлює пропрацьований дизайн, комфортний для повсякденного життя й утилітарний.
Так, кишені в колекції Davin, навіяну формою морських працівників, розташовані нижче та подовжені (у таких кишенях коробіни раніше відігрівали замерзлі руки), а результат вдосконалення 3D-крою, модель Type C створена за мотивами робочих чоловічих штанів, звужених до низу. Продумані до дрібниць і моделі A-Crotch у чоловічому та жіночому варіантах: до вигнутої форми штанин додані спеціальні вставки з внутрішнього боку, які не сковують рухів під час ходьби, забезпечують максимальний комфорт
Денім, залишаючись ядром бренда, все ж в асортименті існує не на самоті: разом із джинсами, платтями та комбінезонами в колекціях можна знайти тренчі, шкіряні косухи та жакети, джемпери та блузи, кожен із яких чудово підійде для створення casual-образу міського стилю.
Продаються найкласніші фірмові джинси креативного голландського мультибренда G-Star. Це модель з анатомічним кроєм штанин. Джинси виготовлені зі щільного в міру м'якого матеріалу темно-синього кольору з характерними вибіленими особливостями та потертостями — 100% бавовна.
Джинси високої посадки. Застібаються на фірмовий металевий ґудзик-больт і фірмову металеву блискавку. З боків — округлі врізні кишені з фірмовими металевими заклепками на краях. Над правою врізною кишенею розміщена невелика подовжена накладна кишенька. На зовнішній стороні цієї кишені пришита фірмова ткана етикетка та фірмовий круглий металевий лейб.
Ззаду джинси на фігурній кокетці. Задні кишені дуже великі накладні опущені подовжені з додатковими вставками в нижній частині. Кишені декоровані традиційними строчками. На верхньому краю правої кишені набитий невеликий металевий лейб бренда. На поясі з правого боку пришитий великий лейб бренда.
Штанини особливого анатомічного крою зі зміщеними бічними швами. В зоні колін — виточки для максимально комфортної посадки.
Джинси в чудовому стані. Розмір 32/34. Розміри за схемою: 1 - 43,5 см. 2 - 35 см 3 - 28 см. 4 - 109 см. 5 - 18 см. 6 - 55 см.