Де манчкіни вже тільки не побували... Цього разу настав час одягати циліндри,
хапатися за елегантні тростини та граціозно руйнувати підземелля, повні
скрипучих шестерень, що паморочують жаром труб та інших атрибутів
альтернативного наукового прогресу. Настільна гра «Манчкін Стипанк» сплавить
воєдино вдалів підземельного авантюризму та незрівнянну чарівність
вікторіанської епохи. Броновані лівіафани та шайтан-машини божевільних вчених,
парові праски ближнього бою та корсетні обладунки з кріноліном — у своєму
поході до десятого рівня ви ще ніколи не були такі елегантні та солідні! Що за
стимпанк такий? Паропанк або стимпанк (від англ. «steam» — пара і «punk» —
сміття) — це певний напрям у науковій фантастиці, у субкультурі та в
образотворчому мистецтві, головними темами якого є високі досягнення людства в
механікі та технології парових машин. Можна згадати, наприклад, роман Герберта
Велса, де він описував страшні механічні треножиці марсіан, які атакують
землю. Щоб точно уявити собі сетинг стимпанку, потрібно зрозуміти, що це
вигаданий альтернативний варіант розвитку людства, який має вигляд, як
вишукана вікторіанська Англія з різними застарілими речами, типу патефонів і
старих телефонних апаратів, але одночасно з вписаними в цей антураж
паромобілями, механічними роботами, величезними дирижаблями, паровими
підводними човнами та величезними комп'ютерами, що працюють на вугіллі —
об'єктами, які мають великий вигляд анахронічно й одночасно шалено солідно,
адже навіть зараз багато вигаданих фантастичними концептами машин ще не можуть
бути відтворені... Особливості видання Загалом ця версія гри «Манчкін»
потішить вас своїм сетингом і унікальним артом. Яких-небудь нових складних
механік гра не додає. Однак пара новинок усе ж є. Для початку познайомимося з
новими класами: першопрохідець, механік, офіцер, комір. Всі класи, звичайно,
дуже стимпанковські! Наприклад, механік отримує бонус +1 за кожен предмет із
шестеренькою, який використовує, а за дві карти може легко звалити з бою! До
речі, про ці карти — вам будуть збиратися карти, які так чи інакше нагадують
шестерні. Повний список цих карт є в правилах гри, але їх можна виявити й
неозброєним оком прямо на мапах — вперше гра буквально змушує вас милуватися
своїм дизайном! А тепер до речі про дизайн. Цього разу Джон Килик (John
Kovalic) поступився місцем новому ілюстратору — Філу Фоліо (hil Foglio),
п'ятиразовому лауреату премії «Hugo». Три нагороди з них Фоліо отримав за
випуски стимпанк-коміксу «Girl Genius». Арти сильно відрізняються від звичних,
але самі по собі анітрохи не менш шалені, оригінальні та смішні! Про
оригінальний «Манчкіні» Серія ігор «Манчкін» — це чудова карткова пародійна
пригодницька гра для 3-6 осіб (але, за бажання, можна грати ЛЮБИМ кількістю
людина, об'єднавши колоди бігових ігор у серії), створена зусиллями ігрового
дизайнера Стіва Джексона та художника Джона Килика, чиї неймовірні ілюстрації
вже давно стали візитною карткою ігор. Кожна частина гри ґрунтується на одній
із дуже популярних всесвітів, чи це класична фентезі, Дикий Захід, космічна
одессея, чи що-небудь ще дикіше! Рольова система гри дає гравцям змогу
приміряти на себе роль могутнього мага або моторного ельфа, а також опинитися
в сатирічному світі, наповненому найрізноманітнішими монстрами і,
найголовніше, скарбами. Відмітні риси цієї серії гри: прості, хоч і об'ємні
правила, затишна атмосфера, героїчні подвиги, оригінальний гумор на тему
ігрових стереотипів і сетингів, швидкий ігровий процес, нестримний азарт,
оригінальні ілюстрації. Основною метою гравців завжди є досягнення абсолютної
потужності, способом отримання перших у грі 10-го рівня персонажа... будь-
якимивальними й не дуже шляхами — гра буквально сама підштовхує вас на
невеликі махінації та хитрості. Загальний же ігровий процес базується на
старій добродійності — усі герої вирушають у дорогу, стикаються з монстрами,
намагаються їх перемогти, отримують скарби, рівні, чекають зручного моменту та
підставляють друзів! Як грати Отже, ми вируш