Всі категорії
Додати товар

Від доброго до великого. чому одні компанії проривають, а інші ні...джим коллінз

215 грн
Опис

Свого часу Джим Колвінс задався питанням "Чи може бути звичайна компанія стати великою, і якщо так, то як?" У книзі "Від доброго до великого" він робить висновок, що можливість отримання видатних результатів у бізнесі мало залежить від індустрії, у якій працює компанія. Книга пропонує конкретні рішення, але легких шляхів для досягнення такої великої мети не обіцяє.

Команда з 21 людини на чолі з автором книгирошила масштабні дослідження впродовж 5 років. Вони використовували майже 6000 статей із ділової преси та приблизно 2000 сторінок інтерв'ю з топ-менеджерами, зокрема проведених ними спеціально для цього проєкту. Всі ці дані закодували в комп'ютері та ретельно проаналізували, використовуючи методи математичної статистики. Такий підхід дав змогу не тільки знайти вірогідні характерні риси, що відрізняють великі компанії від зарядних, а й "відсіяти лушпиння".
Дослідники сфокусувалися на компаніях, яких вирізняв від конкурентів довгостроковий стабільний успіх і багаторічні незалежні фінансові показники. З приблизно 1400 компаній, які коли-небудь входили до списку Fortune 500, цим суворим критеріям відповідали лише 11, зокрема Walgreens, Kimberly Clark, Gillette, Fargo Bank, Circuit City та інші.

Деякі з запропонованих у книзі "Проти гарного до великого" підходів до введення бізнесу є очевидними, у той час як багато інших повністю порушують інтуїції та були раніше у світі бізнесу вистав. Трансформації компаній "від гарного до великого" сприяють не новітні технології, не агресивні інновації й навіть не витончено розроблена бізнес-стратегія. Свої нетривіальні підходи до досягнення "речовини" в бізнесі автор назвав "концепція їжака", "лідери 5-го рівня", "Значала хто... потім що" та інші.

"Від доброго до великого" належить до тих епохальних книг, які керівники та власники компаній будуть читати та перераховувати ще багато років.

"Тщепроведене дослідження і прекрасно написана книга відкривають очі на багато трюків сучасного менеджменту — від ідеї надгуманого керівника до культу інформаційних технологій і манії злиття та розширень. Ця книга не допоможе посередності стати компетентністю. Але вона допоможе компетентності стати досконалістю".
Пітер Друкер

"Якщо ви хочете знайти захопливе історичне дослідження тих чинників, які зробили високооктанові компанії тим, чим вони є зараз, ця книга не розчарує вас".
Браян Дюмен, Fortune

Стан: Новий
Колір:
  • Червоний
  • Білий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:

Схожі товари