Всі категорії
Додати товар

Книга як створити емоцію. уроки творчого лідерства найк (тверда палітурка)

399 грн
Опис

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану
Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної
кар'єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора,
сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на
прихильників бренду.

У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі
найкращої роботи -- людський зв'язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він
дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як
мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн
емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.

Ґреґ Гоффман -- ексдиректор з маркетингу Nike. Очолював команди, які працювали
над візією бренду за допомогою історій та споживчого досвіду. У 2015 році Fast
Company назвала його одним із найкреативніших людей у бізнесі. Сьогодні Ґреґ
-- засновник і керівник бренд-консалтингової фірми Modern Arena. Консультує
бренди, стартапи та некомерційні організації зі списку Fortune 1000 щодо
потужності бренду, розвитку бізнесу та соціального впливу. Крім того, він є
викладачем брендингу в бізнес-коледжі Лундквіста при Університеті Орегону

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:

Схожі товари