Про що книга
Про те, що головне в продажах - відносини з покупцями. Про те, як з першого ж відвідування будувати їх лояльність. Джек Мітчелл сповідує філософію "обіймів", під якою має на увазі щире прагнення зробити покупця щасливим. На цьому будується вся робота в Mitchell і інших роздрібних магазинах, що належать родині Мітчелл. І у них це чудово виходить: в базу занесені дані про сотні тисяч клієнтів, продавці знають всі особливості і потреби кожного відвідувача, і кожен при відвідуванні магазину відчуває себе єдиним, неповторним і дуже важливим. А продажу постійно зростають.
Для кого ця книга
В першу чергу для директорів з маркетингу та власників роздрібного бізнесу.
Фішки книги
Книга дивно легко читається, тому що в ній багато історій. При цьому вона дуже практична завдяки згрупованих в кінці кожної частини принципам етики продажів, збору інформації про клієнтів і правильного її використання.
На основі книги створений авторський курс CRM.