Всі категорії
Додати товар

Жорсткий бренд-білдінг. вичавіть з клієнта додаткову маржу

250 грн
Опис

"Я ні копійки не витратив на безпосередню рекламу бренду, і тим не менше серед моєї цільової аудиторії мій персональний бренд дуже сильний - це означає, що люди знають мене, знають мої установки і знають, чого від мене чекати. Все, що бренд може і не може бути, все, що він здатний і не здатний дати вашого бізнесу, ми розглянемо в цій книзі. Розмова буде жорсткою". Ден Кеннеді Про що книга Називаючи себе "фундаменталістом прямого маркетингу" і радикально заперечуючи ідею про те, що великий бренд неможливий без вливання в нього фантастичних маркетингових бюджетів, Ден Кеннеді присвячує свого читача в перевірені на практиці методики отримання успішного бренду безкоштовно. Засновуючи філософію бренд-білдингу на залучення клієнтів за допомогою реклами прямого відгуку, автор доводить справедливість своїх міркувань на прикладі досвіду таких компаній, як Iron Tribe, Orvis, Kodak, Intel, Subway і багатьох інших. Крім того, книга розповідає про особливості первинного та вторинного маркетингу, принципи побудови бізнесу за допомогою технології StorySelling, а також правила створення персонального бренду. Чому книга гідна прочитання Дена Кеннеді називають "професором жорстокої реальності" - він не залишає каменя на камені від помилок щодо магічної сили дорогої розкрутки бренду, пропонуючи натомість стратегію, "приводить до ваших дверей споживача з кредиткою в руці". Навіть якщо ця книга не зможе докорінно змінити чиїх-небудь поглядів на управління бізнесом, вона напевно впорається із завданням розширення уявлення читача про те, яка головна мета реклами і маркетингу. Хто автор Ден Кеннеді - бізнес-коуч, головний редактор шести ділових інформаційних бюлетенів, засновник безлічі компаній, активний інвестор. Стояв біля витоків створення таких брендів, як NO B. S. і RENEGADE MILLIONAIRE. Джим Кевэл і Форрест Уолден - підприємці, творці франчайзингової мережі тренажерних залів Iron Tribe, автори книги "Бізнес Iron Tribe". Ключові поняття Бренд-білдінг, маркетинг, прямий маркетинг, лідерство.

Стан: Дуже хороший
Колір:
  • Фіолетовий
  • Білий
Розмір:
  • Onesize
Категорії: