Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка
Книга, яку ви тримаєте в руках, - це практичне керівництво для побудови великої компанії. Ця книга про те, як перетворити існуюче підприємство в видатну компанію, здатну досягти значних результатів, стати лідером галузі і зразком для наслідування. В доступній, лаконічній формі автори викладають "квінтесенцію успіху": як закласти основу майбутнього величі вже на ранній стадії розвитку бізнесу; як, погодившись з особливостями вашої компанії і вашої особистості, виробити ефективний стиль керівництва, який надихає підлеглих і сприяє інноваціям; як вирішити ключові стратегічні проблеми, з якими стикається будь-який бізнес, що розвивається; як правильно розробити концепцію бачення для вашої компанії і перетворити її в адекватну стратегію і успішну тактику, крок за кроком наближує вас до вершин бізнесу. Автори наводять безліч повчальних прикладів з історії реальних компаній, що стали великими: Nike, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Sony, Federal Express. Книга буде цікава власникам бізнесу, керівникам комерційних і некомерційних організацій, а також бізнес-тренерам та студентам, які навчаються за спеціальністю "менеджмент". Ця книга - лауреат премії "Бізнес-книга" 2007 року в номінації "Бізнес-рецепти". Відгуки з ******** Пшеничников Борис 40 років. РФ/СПБ 19 березня 2010 Велика компанія від Д. Коллінза і У. Лазье це - генерує грошовий потік, що впливає на галузь і змінює її, що має суспільний вплив на суспільство і існуюча десятиліття після зміни творців. А основа всього - творець компанії, його дух, його вірування, його цінності і його плани та планка, яку треба перевершити. Досить докладно, без води, описаний стиль лідера та основні критерії лідерства. Багато про бачення і з чого воно складається і навіщо потрібно, ну і конкретно про стратегії та інновації. Книга дуже сподобалася. Написана простою і доступною мовою, коротко, стисло і з короткими прикладами. Викладено по системі. Може бути керівництвом до дії. Думаю, що Д. Коллінз і У. Лазье цієї книги дають зрозуміти, що велика компанія будується на гнучкості та інновації, які базуються на стратегії, що базується на баченні перспектив компанії, що спираються на життєві цінності лідера. Після прочитання по новому почав дивитися на організації, проблема багатьох не в кризі, а в тому, що який творець, таке і творіння. Бєлов Михайло 35 років 27 листопада 2010 Мені завжди подобалися бізнес-кейси, які можна почерпнути з подібних книг, оскільки вони дають інформацію про успіху і помилках інших і нові ідеї, які можна перекласти на свій бізнес. Прочитав з задоволенням. Книга добре структурована, інформація систематизована, не виникає каші, як після прочитання деяких книг. Рекомендую всім, хто хоче домогтися супер-результатів! Шматкова Вікторія 32 роки 13 липня 2011 Дуже сподобалася книга, хоча купила випадково і не очікувала чогось великого... Читається легко, багато рад, керівництва до дій. Після прочитання (прочитала за 2 дні!) склала цілу презентацію для своєї компанії на тему "як нам жити далі". Звичайно, є там і "казки" як пише Василевський В., але ж такі книги для того й створені, щоб наводити на думки, допомогти сформулювати свої ідеї, спонукати до чогось нового, а не для того, щоб сліпо слідувати кожному слову, тим більше що деякі поради БУДЬ-якого зарубіжного автора не застосовні в Росії і вимагають ситуаційного підходу. Рекомендую до прочитання, особливо керівникам підприємств, маркетологам.