Всі категорії

П'ять ключових питань друкера

250 грн
Опис

Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка

Про що ця книга
Ця книга допоможе кожному лідерові серйозно та глибоко проаналізувати положення справ і перспективи у своїй компанії. Пітер Друкер задає п'ять ключових для будь-якої організації питань і відповідає на них за допомогою найавторитетніших бізнес-гуру сучасності:

Яка наша місія (з Джимом Колвінсом)
Хто наш клієнт? (з Філіпом Котлером)
Що цінує споживач? (з Джеймсом Кузесом)
Які наші результати? (з Джудіт Родин)
Який наш план? (з В.Кастурі Ранган)
Ці питання ґрунтуються на глибоких теоретичних дослідженнях Пітера Друкера. Вони допоможуть вам провести діагностику свого бізнесу та зрозуміти, що ви робите добре, а що можете поліпшити у своїй роботі.

Книга написана спеціально для зайнятих керівників і менеджерів: текст дуже доступний і чіткий, у ньому немає "води" й зайвої інформації.

Для кого ця книга
Для всіх менеджерів і керівників.

Цитати з книги

Цільова аудиторія
Наш бізнес не для того, щоб непогано задовольняти широку аудиторію, але для того, щоб повністю задовольняти нашу цільову аудиторію.

Не намагайтеся гадати
Не намагайтеся діяти з огляду на свої побоювання про потреби клієнта. Найчастіше ви робитимете помилкові підозри. Не намагайтеся гадати — йдіть до своїх клієнтів за відповідьми.

Планування
Планування — це не подія, а безперервний процес відмови від того, що не працює, посилення сильних сторін і прийняття небезпечних рішень, що ґрунтуються на все глибшому розумінні їх впливу.

Тяга змінюватися
"Парадтоксально, що найкраще до змін пристосовуються компанії, які знають, що міняти не треба. Вони керуються принципами, відповідно до яких їм простіше змінити все інше".

Хто головний?
"Ініціатором купівлі нового авто може виявитися друг сім'ї, який лише йдеться про якусь марку машини. Син-підліток може слугувати в ролі людини, що впливає на вибір сімейного авто. дружина цілком може прийняти кінцеве рішення. А ось купить автомобіль уже голова сім'ї".

Лідерство
Місія організації визначає межі вашої діяльності, тому бути лідером — дуже відповідально. Саме керуєму доводиться приймати рішення про те, які напрями діяльності потрібно переосмислити й переоцінити.

Стан: Ідеальний
Колір:
  • Різнокольоровий
Категорії:

Схожі товари