Cannondale F-Si Carbon 4 - це гоночний байк, що володіє неймовірною
динамічністю і керованістю. Будь то марафон, крос-кантрійний чемпіонат або ж
просто тренування, F-Si щоразу провокує райдера кидати виклик суперникам і
самому собі. Рама виготовлена за фірмовою технологією BallisTec, що дозволяє
створювати високоміцні та наджорсткі карбонові рами. Базова структура
складається з міцних волокон та удароміцних смол, подібних до тих, які
використовуються в конструкції вуглепластикових бейсбольних біт. Правильно
підібраний напрямок шарів, що укладаються, плюс додаткові шари в стратегічно
важливих місцях, які зазнають колосальних наднавантажень, дозволили створити
одну з найлегших і жорстких рам для швидкісних гонок на витривалість. За
комфорт райдера відповідає система мікропідвіски SAVE Speed. Це особлива форма
пір'я рами, яка дозволяє їм згинатися і гасити енергію дрібних ударів від
дорожнього полотна, посилюючи віброгасний ефект карбонового волокна, завдяки
чому гонщик може довше їхати в сідлі, не відчуваючи втоми. Задній трикутник
побудований за запатентованою технологією Asyммеtric Integration: систему
зрушили у зовнішню сторону на 6 мм, щоб прибрати парасольку заднього колеса,
зробивши її жорсткішою, і отримати ультра коротке пір'я для неймовірно різкого
прискорення і кращого контролю. Довгий передній трикутник і гострий кут
рульової склянки дають стабільність та впевнене керування на високих
швидкостях. Для додання додаткової жорсткості конструкції, колеса кріпляться
наскрізними осями.
На велосипед встановлено повітряну вилку Lefty Ocho, розроблену фірмою
Cannondale, з ходом 100 мм і виносним локаутом. Вона має малу вагу і дуже
високу стійкість до торсіонних навантажень, а також неймовірну швидкість і
легкість роботи, за рахунок використання в конструкції голчастих підшипників
замість бушингів. За чітке перемикання передач відповідає трансмісія SRAM NX
Eagle. Гідравлічні гальма Shimano MT500 працюють потужно та ефективно,
дозволяючи точно контролювати гальмівне зусилля. Колеса зібрані з міцних
ободів WTB STX i23, накатистих втулок Lefty 60/Shimano MT400 та стійким до
перевантажень спиць DT Swiss Competition. На передньому колесі встановлена
шипастіша покришка Schwalbe Racing Ray, позаду Schwalbe Racing Ralph, що
володіє ідеальним накатом. Таке рішення гарантує гарне зчеплення та високу
швидкість одночасно. Покришки та обода підтримують безкамерне використання.
Додатково на передній втулці велосипеда встановлено датчик Cannondale Wheel
Sensor, розроблений разом із Garmin. Він збирає інформацію про швидкість,
відстань і маршрут, яку можна синхронізувати з більшістю смартфонів і фітнес-
гаджетів по Bluetooth або ANT+. Cannondale F-Si Carbon 4 має безкомпромісні
швидкісні характеристики та комфортну гоночну посадку, що робить його
ідеальним мотоциклом як для коротких гонок, так і для тривалих марафонів.