-
Всі категорії
|
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo+3
Product photo
  • Безкоштовна доставка SMART

В наявності1 шт

Настільна гра "шериф ноттінгема 2-е видання" sn002u

1940 грн

Опис

Найкраща гра на блеф Весела компанейська гра, рідна карткова гра «Верю-не- верю». Це захоплива гра на блеф, мабуть, найкраща у своєму роді. Гра була розроблена у 2014 році та отримала вже друге видання за переробленим артом. У ньому на вас чекають оновлені правила та нові компоненти: шостий торговець, карти чорного ринку та помічники шерифа. Над її створенням працювали автори, відомі за проєктами «Склад 51» і «Війни магів». Гра вважалася номінантом конкурсів Golden Geek-2014 (найкраща гра року, найкраща пати-гра, найкраща карткова гра та найкраща сімейна гра), Origins Awards-2015 і SXSW Gaming Awards-2015. 2015 року "Шериф Ноттінгема" взяв головну премію на конкурсі "Boardgames Australia Awards". На цей момент гра займає 19 місце серед паті- ігор і 35 місце в рейтингу найкращих сімейних ігор світу на сайті «BoardGameGeek». Обдурити ноттингемського шерифа Діяльність настільної гри «Шериф Ноттінгема» проходить біля міських воріт, де розташувався деко товстий шериф. На жаль, Робін Гуд далеко, десь у дебрах Шервудського лісу, а крім нього обламатиро шерифа зовсім некому. Тому багатим торговцям доведеться розраховувати тільки на свої сили. Щоб провезти в місто товари, їм доведеться викручуватися, звабити й блефувати, а іноді й платити мзду тяжному взятнику. Чим більше легальних і контрабандних товарів вдасться провезти й чим більше золота виторгувати, тим більше шансів перемогти в грі. До дозволених товарів належать яблука, хліб, сир і кури, а до заборонених — медова, перець, шовк і арбалети. Верю-не-вірю Партія ділиться на раунди, у кожному раунді роль шерифа виконує один із гравців. На початку раунду купці підбирають карти зі стопок скидання або з колоди, а потім кладуть у свої мішки від однієї до п'яти карток товарів. Далі гравці зустрічаються з шерифом. Кожен купець оголошує тип легкого товару у своєму мішку та його кількість. Шериф має вирішити, розкривати або не розкривати мішок. Щоб шериф не відкривав мішок, гравці можуть пропонувати шерифу взятки — золото або картки товарів — або годувати йогопланами. Якщо шерифплічив і прошепотів купця, той розкладає провезені товари на своєму прилавку. Якщо шериф усе-таки вирішив перевірити вміст мішка, можливі два варіанти розвитку подій: в мішку виявилося не те, що сирено: товари конфіскуються і купець заплачує зазначений на них штраф; в мішку виявилося те, щогрована: шериф платить купцеві штраф за кожен товар. Гра закінчується після того, як усі гравці двічі побивають шерифом. Щоб визначити переможця гравці підсумовують своє золото та додають до нього переможні очки за товари на прилавку — легальні та контрабандні. Той, хто набере більше переможних очок, стане переможцем.

Поділитися: