Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка
"Якщо на роботу в соціальних мережах дивитися, як на чорно-білі баталії, багато відразу прояснюється. І ця книга допоможе вам в самому головному - вибір вірної стратегії для вашого бренду. Я побудував розповідь таким чином, що ви зможете знайти опис цілей, що допомагає досягти та чи інша стратегія, порівняти з тим, чого ви хотіли б досягти самі, і вибрати для себе найбільш підходящий варіант присутності". Артем А. Сенаторів Про що книга Робота в *** нагадує шахи: тут потрібні швидкість, стратегія і тактика. На жаль, хороших фахівців в цій області так само мало, як великих шахістів, а багато компаній ведуть свої сторінки в соцмережах абияк, просто тому, що їх прийнято вести. Ця книга - найбільш повний, актуальний і ненудний підручник з ***. З неї ви дізнаєтесь не тільки як наростити багатотисячну групу (це як раз нескладно), але і як перетворити її учасників в активну і лояльне ядро аудиторії. Як грамотно розпланувати роботу над сторінкою, як змусити людей реагувати на ваш контент, коментувати і брати участь у всьому, що ви придумуєте, словом, як зробити так, щоб соцмережі приносили прибуток! Книга побудована на реальних прикладах і проілюстрована скріншотами з докладними поясненнями автора, що було зроблено погано, а що - добре. Чому книга гідна прочитання Прочитання допомагає уникнути основних помилок, що допускаються переважною більшістю ***-фахівців; Ви зможете навчитися створювати продає контент для розміщення в соцмережах, розробити власну ефективну стратегію просування і активно використовувати її в майбутньому; Автор наводить безліч цікавих прикладів, а ілюстрації дають можливість краще зрозуміти і закріпити в пам'яті важливу інформацію. Хто автор Артем Сенаторів - письменник, тележурналіст, інтернет-підприємець, ***-спеціаліст. Творець популярного спільноти "Літературний оргазм". Автор бестселера "Битва за передплатника "ВКонтакте": ***-керівництво" і "Бізнес в *********: Від реєстрації до перших грошей". Широко відомий на просторах Мережі не тільки під власним ім'ям, але і як маргінальний персонаж Клим Моржовый. Відмітні особливості видання Обкладинка, формат 84x108/16 модиф., іл. Основні поняття Контент-маркетинг, ***, соціальні мережі, Сенаторів, просування, PR, контент, цілі, розкрутка бренду. Думки експертів Кругом упорно твердят, что "*** - это не только котики", но упорно продолжают делать этих самых "котиков". Артем Сенаторов учит видеть картину и целиком, и в деталях. Он говорит: сначала запланируй, а потом действуй. Книга Сенаторова - это тот самый "новый ***", который уже делают все крутые специалисты. Главная ценность - не сакральное знание, а подход. Наверное, до него можно дойти и самому, но с этой книгой проще. Павел Федоров, редактор блога онлайн-университета *********** Контент - це завжди ключовий елемент будь******* ***** стратегії. Я дуже радий, що нарешті з'явилася хороша книга, в якій даються рекомендації по зовсім різним типам контенту - розважального, що продає, освітньому. Окреме спасибі автору за стратегічний підхід до ***, якого так не вистачає на ринку. Дамір Халілов, генеральний директор ***-агентства *******