Про що ця книга
Люди постійно говорять про товари та послуги: про фарбу для волосся, машини, комп'ютери, телепередачі, засоби для чищення... Вони можуть картати їх, а можуть рекомендувати своїм сусідам і друзям або написати захоплений відгук в Інтернеті, де його прочитують мільйони людей, які стануть вашими клієнтами. Чи не про це ви мрієте?
Такого результату легко досягти. Водночас не треба бути генієм маркетингу або витрачати купу грошей — усе набагато простіше, ніж ви думаєте. Потрібно просто навчитися вмикати та вимикати сарафанне радіо. Як це зробити? І як стати тією темою, про яку піде змійка? Перед вами просте та зрозуміле практичне практичне керівництво, як організувати свій сарафанний маркетинг. Тут ви знайдете поради та рекомендації, як дати людям привід для розмов про ваш бренд і як перетворити ці розмови на технологію його просування.
Чому ми вирішили видати цю книгу
Тому що сарафанний маркетинг доступний будь-якому. Тому що він ефективніший, ніж традиційний. Тому що він не тільки допомагає заробляти гроші, але й покращує продукти та послуги. Тому що він робить бізнес чистішим та більш етичним.
Для кого ця книга
Для власників будь-якого бізнесу.
Для керівників компаній, які хочуть витрачати менше, а заробляти більше.
Для маркетологів, як досвідчених, так і початківців.
Фішка книги
Вона зручна та практична: у ній ви знайдете масу недорогих прийомів, які зможете відразу ж використовувати, щоб запустити свій сарафанний маркетинг. А планувати вашу нову маркетингову похід допоможуть спеціальні робочі таблиці.