Всі категорії
Додати товар

Privateizes: нові конкуренти традиційних брендів

350 грн
Опис

Роздрібні компанії та їхні Privatetris, тобто власні торгові марки, завойовують нові ніші на ринку. Але виробники традиційних брендів, як і раніше, створюють стратегії, що ґрунтувалися на міфах і уявленнях про власні марки роздрібних мереж. Якщо виробники традиційних брендів не хочуть програти, їм життєво необхідний зовсім інший підхід.

Автори книги розвучують стійкі міфи про марки роздрібних мереж, описують нові, багаторівневі стратегії, які роздрібні мережі використовують щодо власних марок, і пропонують виробникам розробити ефективні відповідно до дій. Автори закликають виробників прийняти кинений виклик і йти в атаку!

Заснована на дослідження емпіричного матеріалу, зібраного в різних країнах світу, і на безпрецедентному огляду погодних споживачів і аналізу статисотики книга містить стратегії дій і виробників, і торгових мереж. Автори надають інструментарій, який допоможе успішно конкурувати — або співпрацювати — з постачальниками товарів під марками роздрібних мереж; пояснюють, чому зараз виробники традиційних брендів мають вважатися з марками роздрібних мереж.
Книга буде цікава керівникам виробничих і торгових компаній, маркетологам, експертам. Читачі знайдуть у книзі багато цікавих фактів про відомі магазини та товари.

Стан: Дуже хороший
Колір:
  • Рожевий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:
Продавець
knigoobmen
knigoobmen
Супер-продавець
Київ
89% виконаних замовлень
Був

Схожі товари