Всі категорії
Додати товар

Психологія в маркетингу. cool-brand-стратегія

270 грн
Опис

Як саме у свідомості споживачів бренд стає "крутим"? Як визначити, у якому напрямку має рухатися маркетолог, щоб створити "крутий" бренд? У книзі представлені різні психологічні підходи до організації маркетингових заходів, зокрема Cool-Brand-стратегія.
Спеціальний розділ видання присвячений психологічним методам і тестам, які використовуються для проведення маркетингових досліджень, сприяючи створенню "крутих" брендів.

Книга адресована економічним психологам, психологам маркетингу та реклами, маркетологам, менеджерам і підприємцям, які цікавляться питаннями психології, науковим працівникам, студентам психологічних і економічних факультетів, факультетів реклами та маркетинга.

Стан: Хороший
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:
Продавець
knigoobmen
knigoobmen
Супер-продавець
Київ
89% виконаних замовлень
Був

Схожі товари