Книга "МВА для чайників" містить багато корисної інформації та підказок для тих, хто прагне ефективно керувати або керувати компанією, розвивати власний бізнес. Вона допоможе читачеві опанувати предметами, знайомими студентами університетів MBA, які претендують на ступінь Майстра ділового керування. Шість розділів книги присвячені основним питанням, вільно орієнтуватися в яких зобов'язаний сучасний професійний керівник або менеджер: стратегічному плануванню, менеджменту, маркетингу, фінанси, вмінню вести переговори, організовувати взаємини з клієнтами, вести бухгалтерський облік і багато іншого. Написана в доступній і цікавій формі, ця книга стане прекрасним навчальним посібником для тих, хто прагне опанувати основи сучасного ведення бізнесу та керування основними бізнес-процесами, але не має часу або засобами для вивчення курсів МВА в університетах. Для тих же, хто вже встиг опанувати ступінь Майстра ділового керування, "МВА для чайників" стане незамінним довідником і діловим помічником.