"Як створити товар, який не піде за ринком, а сам поведе ринок за собою?" — ось основне питання, на яке дає відповідь у своїй новій книзі видатний маркетолог Філіп Котлер. У книзі ви знайдете чітку методику створення нових товарів і послуг (концепцію латерального маркетингу), а не простий опис успіху того й іншого продукту (компанії), хоча й таких прикладів в книзі передбачливо. Важливо зазначити, що книга має практичну спрямованість. Викладена методика дасть змогу знайти нові ринкові ніші, реалізувати незайвований потенціал компанії та в кінцевому підсумку зробити прорив у бізнесі. Латеральний маркетинг — це нова система нестандартних ринкових рішень. Він істотно збагачує класичний підхід новими можливостями створення інноваційних ідей, демонструє всю міць маркетингової креативності та допомагає залучити й утримати нових споживачів, збільшити ринкову частку. Немає сумнівів, що латеральний маркетинг стане ключовою ринковою концепцією XXI століття, а менеджери, які використовуватимуть його, розсунуть межі свого мислення й істотно збільшать прибуток.