З дня виходу в світ першого видання цієї книги (1976) минуло вже більше чверті століття. Хто б міг тоді подумати, що читацький інтерес до помилок і прорахунків у маркетингу виявиться настільки стійким? На відміну від попередніх видань, в яких аналізувалися лише явні помилки, автор включив в чергове видання ряд широко відомих прикладів успішної реалізації маркетингових рішень. Хоча, як прийнято вважати, вчитися саме на помилках (бажано, на чужих), навряд чи доводиться сумніватися, що багато в чому повчальні приклади успіху, а ще цікавіше зіставлення прикладів вдалих і помилкових рішень у сфері маркетингу. Несмотря на обилие учебников по маркетингу, именно эта книга может оказаться в некотором роде уникальной, интересной и даже увлекательной как для преподавателей, так и для студентов - книгой, которая поможет им перейти от сухих и довольно абстрактных концепций к практической деятельности, вызовет оживленные обсуждения в аудитории и даже горячие споры среди людей, непосредственно принимающих решения.