Ця книга може радикально змінити ваші уявлення про те, як слід вести свій бізнес! Мова йде не про який-небудь новомодний термін з області маркетингу (хоча цілком допустимо, що навколо нього може виникнути галас) або комп'ютерної програми, яка обіцяє ще більше зміцнити відносини з споживачами. Ця книга про принципи маркетингу, які повністю відповідають здоровому глузду і які реально працюють. Тому Осентон пропонує вашій увазі нові принципи маркетингу, які - за умови вмілого втілення їх в життя і неухильне слідування їм протягом досить тривалого часу - дозволяють будь-якій компанії привернути до себе споживачів і зберегти для себе цих споживачів на все життя. Концепція маркетингу частки споживання здатна допомогти будь-якій компанії, яка зіткнулася з проблемою збільшення частки ринку.