Джек Мітчелл - власник найуспішнішою мережі магазинів одягу в США, розрахованої на представників ділової та політичної еліти. Автор розповідає про свою стратегії і філософії, яку називає "hugging" - тобто захопити клієнта, укласти його в ніжні обійми, з яких він вже не зможе вирватися. Головна ідея, яку пропагує автор, не нова: продавець (постачальник) повинен знати все про свого клієнта: його вподобання, спосіб життя, середовище, звички, навіть імена домашніх улюбленців. Але Мітчелл показує, яким чином при дотриманні цієї стратегії і дотриманні деяких законів менеджменту компанія може домогтися успіху при самій жорсткої конкуренції. Книга розрахована на керівників, менеджерів різних рівнів, спеціалістів з продажів та мерчандайзингу, спеціалістів з реклами та PR.