Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
Ця книга присвячена особливостям туристичного бізнесу. У ній розповідається про те, як зробити турагентство прибутковим і при цьому нести мінімальні витрати на його просування. Автор - практик - щедро ділиться з колегами корисними рекомендаціями, і відповідає на актуальні питання: з чого почати свою справу, як планувати ефективну роботу, правильно вибрати і оформити офіс, зібрати навколо себе однодумців, спілкуватися з клієнтами і, нарешті, отримувати хороший дохід. Для кого ця книга Книга для власників і директорів турагенств, а також менеджерів і маркетологів, що працюють у сфері туризму. Фішка книги Книга написана просто і дохідливо. Практичні поради, які в ній містяться, ілюструються реальними прикладами та коментарями представників турагентств з різних міст Росії. Відгуки з ******** Міст Ганна 32 роки. Москва 29 грудня 2013 Із задоволенням за пів дня прочитала цю книгу і зрозуміла,що поквапилася і читати треба вдумливо і з олівцем у руках. Я вже не перший рік в турбізнесі, але почерпнула для себе багато корисного, а так само задумалася про те, що причини моїх невдач, схоже, неоригінальні і лежать на поверхні,от тільки я не вирішувалася собі і партнеру в них зізнатися. Окреме спасибі за докладний опис того, як працювати з партнером і з менеджерами. Книга дуже сподобалася,ставлю 5 не замислюючись. І обов'язково підпишуся на блозі автора. Ваграм Di-Zi 25 років. Москва/Росія 18 грудня 2013 У книзі дуже просто та доступно написано про важливі моменти в управлінні і розвитку турагентства. Для себе зокрема і для нашого турагентства в цілому, я почерпнув достатній обсяг корисної інформації. Не скажу, що книга мене вразила креативнейшими ідеями та інструментами їх реалізації, вона швидше нагадала мені про тих "задумки", які ставилися при відкритті турагентства, але до яких так і "руки не дійшли" втілити. В цілому книга мотивує, дає поштовх в бік активної роботи, а це дуже важливо, для досягнення позитивних результатів. Кім Павло 36 років. Москва 28 грудня 2013 Мою агентству всього півроку. За цей час я вже встиг наробити купу помилок. Прочитав книгу Шнайдермана і зрозумів у чому помилявся і що робив не так. Єдине про що шкодую, що книга мені не попалася до створення агентства. Так, і якщо чесно, не зовсім влаштував обсяг інформації. Води звичайно дуже мало, але можна було дати більше реальних ситуацій з життя агентств.До речі дуже сподобалися "казочки про менеджера і про бухгалтера". Добротна інформація написана простою і зрозумілою мовою. У Шнайдермана відмінне почуття гумору Прочитавши книгу зрозумів, що потрібно сходити на його семінари. Книга хороша тим, що дуже багато реальних практичних порад.