Виробник: АСТ
Тематика: Бізнес і економіка
Маркетингу — наука та мистецтво знаходження, збереження й розширення вигідної клієнтури. Переміни, які сьогодні несе із собою Інформаційний вік, вимагають від компаній здатності заглянути в майбутнє та задатися питанням, які можна змінити у свою діяльність, щоб не тільки вижити, але ще й досягти процвітання.
Нова книга всесвітньо відомого фахівця в галузі маркетингу, професора Котлера, насичена яскравими прикладами із реальної практики. У ній наводяться сучасні прийоми маркетингових процедур і методів. Даються поради, спрямовані на досягнення ефективності маркетингової діяльності. Книга буде дуже корисна для російських менеджерів, викладачів, студентів. Для всіх фахівців у цій галузі з'являється нова можливість глибокого осмислення проблемзонського маркетингу в умовах російської дійсності.