За останнє десятиліття роздрібна торгівля зазнала найсуворіших структурних змін. Менеджерам торгових підприємств доводиться приймати складні рішення, що стосуються розробки стратегій, вибору та формування торгового асортименту, питань центеутворення, просування та представлення товарів у магазині. Ця сукупність дій і становить предмет керування торговим асортиментом.
Пропонована книга — перша спроба узагальнити вітчизняний та закордонний досвід керування асортиментом у роздрібній торгівлі. Розглянуті питання економіки та організації торгового підприємства, розробки та реалізації цінової та асортиментної стратегії. Особливу увагу приділяє аналіз стану товарних категорій і діагностики всього процесу реалізації. Розташування матеріалу, безліч прикладів та ілюстрацій допоможе проаналізувати, доповнити й активізувати отримані знання для успішної роботи. Книга буде цікава не тільки тим, хто вже працює в роздрібному бізнесі, але й тим, хто тільки виходить на ринок.