Це одна з основних книг всесвітньо визнаного короля позиціювання Джека Траута, справжня бомба, яка потрясла не тільки опорою маркетингової теорії, а й практики бізнесу. Автори дивовижно демонструють, що диференціювання є наріжним каменем успішного маркетингу, пропонують розумні рішення щодо виживання в умовах шаленої конкуренції, дають своєчасні та авторитетні рекомендації, відповідно до з якими завтра будуватимуться стратегії маркетингу.
Друге видання книги неабияк перероблене: автори проаналізували всі новітні ідеї та зміни в маркетингу. З'явилися три нові розділи, до тексту додані свіжі кейси, зокрема з Росії та Китаю. Докладніше, ніж у попередньому виданні, розглянути небезпеки лінійного розширення брендів на сучасному ринку. Автори детально розбирають різноманітні стратегії диференціювання, показують "закулісну роботу", що стоїть за багатьма успіхами (і невдалими) у світовому маркетингу.
Цю книгу обов'язково мають прочитати всі, хто прагне стати переможцем на ринку, що не пропускає помилок.