Всі категорії
Додати товар

Диференціруйся або вмирай! виживання в епоху вбивчої конкуренції

450 грн
Опис

Це одна з основних книг всесвітньо визнаного короля позиціювання Джека Траута, справжня бомба, яка потрясла не тільки опорою маркетингової теорії, а й практики бізнесу. Автори дивовижно демонструють, що диференціювання є наріжним каменем успішного маркетингу, пропонують розумні рішення щодо виживання в умовах шаленої конкуренції, дають своєчасні та авторитетні рекомендації, відповідно до з якими завтра будуватимуться стратегії маркетингу.

Друге видання книги неабияк перероблене: автори проаналізували всі новітні ідеї та зміни в маркетингу. З'явилися три нові розділи, до тексту додані свіжі кейси, зокрема з Росії та Китаю. Докладніше, ніж у попередньому виданні, розглянути небезпеки лінійного розширення брендів на сучасному ринку. Автори детально розбирають різноманітні стратегії диференціювання, показують "закулісну роботу", що стоїть за багатьма успіхами (і невдалими) у світовому маркетингу.

Цю книгу обов'язково мають прочитати всі, хто прагне стати переможцем на ринку, що не пропускає помилок.

Стан: Хороший
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:
Продавець
knigoobmen
knigoobmen
Супер-продавець
Київ
89% виконаних замовлень
Був

Схожі товари