Всі категорії
Додати товар

Прості способи отримання великих гостин за малих витрат

290 грн
Опис

Вихід у світ 1983 року першого видання книги "Партизанський маркетинг" Джея Конрада Левінсона ознаменував початок революційних змін у маркетингових стратегіях власників бізнесу, що росте. Розроблена автором концепція партизанського маркетингу, основними вкладнями, в якій слугують час, наполегливість і креативність приватного підприємця, свого часу набувала багато шуму. Багатьом припав до душі цей підхід, який дав змогу обійти неповоротливих маркетингових "динозаврів" і вихопити в них із-під носа ласий шматок.

У четвертому виданні автор світового бестселера пропонує сучасний арсенал озброєння для малого бізнесу нового століття. Стратегії інтернет-маркетінгу, робота з новими технологіями (наприклад, подкастинг і автоматизований маркетинг), таргельовані та референціальні програми — все це стане біблією маркетингу XXI століття.

Книга буде корисна практикуючим маркетологам, підприємцям, менеджерам усіх рівнів, а також студентам вузів, які вивчають маркетинг.

Стан: Хороший
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:

Схожі товари