Це книга про те, як:
- виявляти найцінніших клієнтів;
- ефективно розподіляти маркетингові ресурси;
- розуміти, що робитиме людина, яка прийшла на ваш сайт;
- Передбачати, які продукти або послуги захочуть клієнти в майбутньому;
- визначати, які клієнти збираються піти від вас, і зрозуміти, як їх зупинити;
— оптимізувати свою присутність у мережі для досягнення максимальної віддачі від кожного пошукового запиту.
Її написалитріппі Маекс, керівний директор OgilvyOne, і Пол Браун, відомий журналіст, співавтор бестселера "Клієнти на все життя". Вони навчать вас вичавлювати всі соки з кожної ситуації.
Фішки книги
Це перша у своєму роді книга, яка пояснює, як перетворити наявні у вас дані на практично застосовані стратегії. Інша фішка — це ясна, легкодоступна манера викладу автора. Ви здивуєтеся, як швидко розберетеся і зможете використовувати власні цифри, забезпечувати ріст і доходи — і все це без додаткових витрат.
Для кого ця книга
Книга обов'язкова до прочитання фахівцям із маркетингу, власникам невеликого бізнесу, маркетологів і фінансистів.