"Правила для революціонерів" однозначно не підійдуть тим, хто хоче купити франшизу McDonald's і керуватися строго визначеними, стабільними правилами. Ця книга для тих, хто шукає нестандартні, епатувальні, "цеплювальні" шляхи для маркетингу своїх продуктів і послуг. Це видання для тих, хто захоплюється тим, як компанія з фруктовим логотипом, що виробляє комп'ютери, навчилася продавати шматок білого пластику, що грає музику, за ціною, що багаторазово перевищує продукти конкурентів, з функціональністю багаторазово меншою, ніж продукти конкурентів. І водночас звертати своїх клієнтів у практичнолюдський екстаз від володіння таким продуктом.
Автор структурував свою книгу, дотримуючись застереження, що додається румунської скульптурі Костянтину Бранкузі: "Створюй як бог, керуй як король, працюй як раб". Саме це, на думку Гая Кавасаки, — рецепт створення успішного бренда, культового продукту або найприбутковішої послуги. Саме на ці три частини та розбита книга, що дає змогу читачеві сконцентруватися на головному.