Ця книга присвячена особливостям туристичного бізнесу. У ній розповідається про те, як зробити турагентство прибутковим і при цьому нести мінімальні витрати на його просування. Автор - практик - щедро ділиться з колегами корисними рекомендаціями, і відповідає на актуальні питання: з чого почати свою справу, як планувати ефективну роботу, правильно вибрати і оформити офіс, зібрати навколо себе однодумців, спілкуватися з клієнтами і, нарешті, отримувати хороший дохід. Для кого ця книга Книга для власників і директорів турагенств, а також менеджерів і маркетологів, що працюють у сфері туризму. Фішка книги Книга написана просто і дохідливо. Практичні поради, які в ній містяться, ілюструються реальними прикладами та коментарями представників турагентств з різних міст Росії.